Tule näytteilleasettajaksi
Koko alan yhdistävä tapahtuma
Finnclean on kansainvälinen puhtausalan ammattimessutapahtuma, joka kokoaa yhteen alan ammattilaiset kahden vuoden välein. Seuraavan kerran tapahtuma koetaan 19.–20.3.2025.
97% kävijätyytyväisyys
#Finnclean
Pohjoismaiden suurin puhtausalan tapahtuma tuo Tampereelle puhtauden ammattilaiset ja asiantuntijat. Esillä on laitteisto, välineistö ja uutuudet. Lisäksi tapahtuma pitää sisällään paljon työnäytöksiä ja konkreettisia esimerkkejä.
Puhtausalaan keskittyvä tapahtuma ei ole koskaan ollut sisällöltään merkittävämpi, olethan jo mukana?
Runsaasti käytännönläheistä ohjelmasisältöä
Tapahtumassa tullaan näkemään monipuolista, alaa puhuttavaa ohjelmasisältöä. Myös näytteilleasettajat voivat pitää omia työnäytöksiä osastoillaan, konkreettiset tuotedemot ovat tehokas keino esitellä tuotevalikoimaa.
Koeajorata
Halliin rakennetaan suuri koeajorata, jossa kävijät pääsevät tarttumaan erilaisten laitteiden ja koneiden ohjaimiin aivan itse.
Tervetuloa mukaan!
Mitä etua messuille lähtemisestä on?
Lanseeraa ja testaa uutuuksia
Messuilla voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Lisäksi messuilla voi testata tuotteiden kilpailukykyä, saada ideoita tuotekehitykseen ja arvioida kysyntää.
Hoida asiakassuhteita
Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Hyvin hoidetun messuosallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.
Vahvista imagoa
Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Messuilla imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, kuten rakentamalla upean osaston tai tuomalla asiantuntijuuttanne esille messujen ohjelmassa. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.
Vaikuta hankintaprosessissa
Päätökset hankinnoista hajaantuvat yhä enemmän organisaatioissa eri ihmisille. Messujen yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.