Finnclean

Miksi messuille?

Koko alan yhdistävä tapahtuma

Finnclean on kansainvälinen puhtausalan ammattimessutapahtuma, joka kokoaa yhteen alan ammattilaiset kahden vuoden välein.

97% kävijätyytyväisyys

 

#Finnclean

Pohjoismaiden suurin puhtausalan tapahtuma tuo Tampereelle puhtauden ammattilaiset ja asiantuntijat. Esillä on laitteisto, välineistö ja uutuudet. Lisäksi tapahtuma pitää sisällään paljon työnäytöksiä ja konkreettisia esimerkkejä.

Puhtausalaan keskittyvä tapahtuma ei ole koskaan ollut sisällöltään merkittävämpi, olethan jo mukana?

Varaa osasto Hinnasto


Runsaasti käytännönläheistä ohjelmasisältöä

Tapahtumassa tullaan näkemään monipuolista, alaa puhuttavaa ohjelmasisältöä. Myös näytteilleasettajat voivat pitää omia työnäytöksiä osastoillaan, konkreettiset tuotedemot ovat tehokas keino esitellä tuotevalikoimaa.

Koeajorata

Halliin rakennetaan suuri koeajorata, jossa kävijät pääsevät tarttumaan erilaisten laitteiden ja koneiden ohjaimiin aivan itse.

Varaa osasto Kävijäprofiili


Tervetuloa mukaan!

Ota yhteyttä Varaa osasto

Mitä etua messuille lähtemisestä on?

Lanseeraa ja testaa uutuuksia

Messuilla voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Lisäksi messuilla voi testata tuotteiden kilpailukykyä, saada ideoita tuotekehitykseen ja arvioida kysyntää.

Hoida asiakassuhteita

Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Hyvin hoidetun messuosallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.

Vahvista imagoa

Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Messuilla imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, kuten rakentamalla upean osaston tai tuomalla asiantuntijuuttanne esille messujen ohjelmassa. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.

Vaikuta hankintaprosessissa

Päätökset hankinnoista hajaantuvat yhä enemmän organisaatioissa eri ihmisille. Messujen yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.

Tuoteryhmät Kysy lisää